imon gäller det

I fredags så var jag ute på stan och gick runt och sökte lite jobb, jag har nämligen börjat en kurs, en söka jobb kurs.  Det är inte så här jätte roligt men idag var det ganska roligt, vi är ett skönt gäng =)
Men iaf till saken nu, jag fick napp på ett ställe, eller jag ska tillbaka dit imon för han hade inte tid att prata i fredags. men de lät som att de skulle kunna bli nått. fast inte en heltids tjänst, men vadå allt är bättre än inget.

Kommer att berätta sen efter att jag har vart där om jag fick det eller inte, skulle vara skoj faktiskt.
Just nu sitter jag vid datorn och har precis kommit hem, tänkte spela ett spel som jag köpte förra veckan som heter Desperate housewives the game. denna serie är jätte bra, spelat är oxå bra, fast det är mycket som inte är klart än. inte allt ännu, eller fattar inte riktigt allt man ska göra men tänkte ta reda på det idag.

man får vara en fru som man får bestämma själv hur hon ska se ut, sen har hon en man och en son oxå. sen kan man börja bråka med dom andra fruarna och sen kan man hålla på med deras män...haha de är skit skoj=)

Köp detta spel=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0