Julgran

Nu så är äntligen granen på plats och alla klapparna under den, blev så mysigt så. Nu är de bara 3 dagar kvar eller snart 2. ska bli så mysigt. all denna goda julmaten och alla är samlade runt samma bord de händer inte jämt.

Jag har även införskaffat mig en "present" till värdfrun, som är min mamma. Hon har alltid velat ha en julEn så då tänkte jag skoja till de och köpte en liten sådan, sen satt jag den i ett jättefin kruka och la runt mossa och satt i ett plast äpple och en plast svamp i den. Blev riktigt snyggt om jag får säga det själv...*stolt* ;)

Så stolt så jag tror att jag ska göra mig en egen oxå, roligt att ge bort saker man gjort själv och som faktiskt ser skapliga ut, inte som dom här teckningarna som man gav bort när man var liten, en blid kunde föreställa olika saker varje dag....ni kommer säkert ihåg själva..haha
Det fattas tre stycken klappar under granen som jag ska slå in nu.

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0