Julklappar

idag har jag vart ner på stan och köpt julklapppar till min kärlek, hoppas att han blir glad men det tror jag nog. jag gjorde en egen etikett eller hur de nu stavas, klippte ut ett hjärta och skrev själv på och tejpade på paketet, sen slog det mig att jag skulle ha klistrat dit den istället, då slipper man ju se tejpen, ja det är lätt att vara efter klok.
Så nu är de äntligen helg. idag blir det att äta tacos *mums* sen kanske äta grillchips jag vet inte ännu.
sen blir de väl Tv...fast jag vet inget som går på tv ikväll..det måste kollas upp. nu åter står bara disken, alltid lika roligt att ta tag i.
jag har tänkt att vi ska klägranen helgen föra julafton alltså nästan helg..istället för dagen före. så kan man lägga under alla julklapparna under granen och att dom får ligga där några dagar och inte bara över natten annars.
då kan man inbilla sig själv att alla julklapparna är till en själv=)...haha.....nämen den ser mysigare ut med julklappar under än ingenting. Nu är det iaf klart, alla julklapprna är köpte. fast har inte slagit in alla, måste ragga upp några kartonger eller nått och lägga dom sista klapparna i.

Nu disken....

Kommentarer
Postat av: Brallan

kanooon här, själv?:D

2007-12-14 @ 20:53:46
URL: http://eyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0