Lucia & Tomtar

igår var jag och älsklingen in till Gävle och skulle kika på en gran.....det blev en på Clas Ohlson, det var den ända som var tillräckligt tät och så...vi hade en riktig förra året men den såg ju mer ut som den hade skabb...,den julen jag får en kalle anka gran så kan jag har en riktig gran =)
Jag tänkte visa vad jag köpte igår, jag hittade ett jätte gulligt Lucia tåg och ett gäng jätte mysiga små tomtar..dom coolaste tomtar jag sätt...tänk om våran tomte oxå kunde vara så här vig....detta är köpt på Guldfynd.

nu blir det iaf bonde söker fru....hoppas dom väljer dom som jag tror att dom ska välja=)

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0