Roligt

jag har allttid sagt att: "Jag är inte dum, det blir bara fel när jag tänker". och jag kunde aldrig i min livligaste fantasi tro att jag skulle hitta en sådan tröja som det stod så på. trodde det bara var jag som tänkte så.
men så var jag på city festen förra sommaren och såg att det stod så på en t-shirt i ett t-shirts stånd.
haha tror du inte att man blev lite full i skratt, en sån MÅSTE jag bara ha. kollade runt bland storlekarna, hittade small, YES!!....men den var lite för stor iaf, så de blev inte någon. NO!!
 
Så var jag till den hära nya klädaffären här i Sandviken som heter Not Nakd, där såg jag den, och small här var mycket mindre så jag köpte den.
haha tänkte ha den på julafton och en vit fluga till, tänkte de skulle vara lite roligt, och liksom snygga till det med en fluga. har vart till köpis hur många ggr som helst men inte hittat nå kläder som jag kan ha på julafton, så då kan man ju skapa en ny tradition, i stället för att vara fint kläd så kan man ju vara både rolig och fint klädd=)


Här kommer iaf ett kort på t-shirten. va tycks???

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0