Snyggt

åh nu är det äntligen fint här i köket, eller ja det har de varit förut oxå men nu har jag fått till det riktigt snyggt på bänkarna oxå....vi fick ju presentkort i julklapp, så nu har vi köpt en ny micro och en espresso maskin,riktigt mums
sen så har vi fått en diskmaskin utav henriks jobbarkompis. Så nu fick man bort diskstället och kunde göra fint på bänken i stället, blev riktigt nöjd faktiskt. sen att slippa diska är ju bara ett STORT plus=)

Nu håller älsklingen på för fullt och gör espresso, kaffe latte och allt vad det nu finns.
Vi har ju en kaffebryggare som är från OBH Nordica Chili serien så nu köpte vi espressomaskinen till den serien så det skulle bli lika, dom är ju så snygga=)

dricker nu på en kaffe latte som henrik gjort, mycket godare än vad man får ute på fiken ;)
jahopp snart är det ett nytt år oxå, och inget nyårslöfte har jag heller, fast en sak är ju roligt det är ju att jag snart fyller 21, fast det är igentligen inge spec, men jag blit ju över 20 sträcket iaf=)

                                                                  

Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter så gulligt när du skriver om hur snyggt det är i vårt kök gumman :) Du är go du! Love you, puss puss

2008-01-01 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0