Ljus mys

Nu har jag fixat till allt så nu är allt som de ska...fast de fattas tomtar men dom får komma in sen=)
Så här blev resultatet iaf, här nedan. Detta är allstå på mitt kök för er som inte ser de=)
 Snart blir de att kika på Tv med älsklingen och ha handen i choklad asken, kan inte bli bättre *mums*
sista bilden har jag nyss mixtrat med först så var de bara vita små stenar i botten som man oxå ser på bilden, men tyckte det såg så tråkigt ut så jag la runt lite mossa som blev över när jag gjorde adventsljusstaken.


     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej! Ja ska förska men har tappat bort sladden till digitalkameran :P
typiskt ! Hur många bloggar har du egentligen ? ;) Allt bra annars då?

2007-12-01 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0