Ampel

Igår så hittade jag denna fina ampel (tror jag att det heter), har alltid velat haft en sådan, tycker att dom är så otroligt fina. sedan hittade jag även en fin platsblomma som jag kan ha i, jag är så nöjd så=) Den fick pryda mitt vardagsrumsfönster. Tänk att en sådan billig och enkel sak kan göra så mycket, trivs bättre nu med fönstret, fast sen vet man ju aldrig hur länge detta får hänga kvar, jag har ju en tendens att tröttna på saker ganska fort. Tex så vill jag byta gardiner i köket fast jag nästan nyss satt upp nya. Så typiskt mig=)

Jag längtar så mycket till i helgen, inget spec händer men jag och älskling ska äta gott och bara mysa =)
image61
Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Jennica

Hej!
Den är inglasad så kan ha vad som helst där ute:) funkar till o med att ha vanliga innelampor:)

2008-04-16 @ 17:28:11
URL: http://hemmahosjennica.blogg.se
Postat av: Louise

Fint! Supersnyggt med ampel! :)

2008-04-16 @ 19:42:20
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0