Bytt

Igår så blev det att byta gardiner i både sovrum och vardagsrum. Det blev mycket bättre det blev ljusare och finare.  Vardagsrummet blev jag riktigt nöjd med. Sen så hittade jag en jätte fin Orkidé igår på Bernö oxå så nu har jag 2st och jag är så lycklig=)
Hehe vill ni veta en rolig sak, ni som följt min blogg vet säkert att jag älskar inredning. Linnéa frågade mig om jag vela följa med henne hem och hjälpa henne, pyssla och pynta om i hennes vardagsrum. så kanske till helgen så blir det att åka till Hemtex och titta ut nya gardiner, lampor och sedan blommor, Roligt att hon fråga, att någon tycker att man har så pass fint här hemma så nån vill ha ens hjälp.
Aja här kommer iaf bilder på sovrummet och vardagsrummet.
image59
Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Orkidér är så himla fina :D

2008-04-08 @ 17:09:47
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: Martina

Fint det blev!
Du hittade den Orkidée du sökte :)
Fin var den i alla fall

2008-04-08 @ 17:51:34
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0