Måndag

ja så var det en ny vecka, va har jag gjort idag då? inte mycket, bara kollat på en film.
Ikväll när henrik kommer hem blir det att göra hamburgare och strips. det är så mycket godare att äta egen hamburgare än att tex äta från sibylla. Fast å andra sidan så är ju hamburgaren köpt från affärn men man får ju lägga på vad man vill ha själv och så. hehe vad rörigt det blev nu när jag skulle förklara, men hoppas att ni förstår=)

Sedan imon så blir det en städdag, jag ska börja tvätta imon och sen när henrik kommer hem så hjälper han till med lite städning. Skulle ha tvättat fönstren igentligen oxå men vet inte om jag orkar det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ne de är inte för tidigt med tanke på att liggdelen är bara 70 cm lång och kevin är nu 67 cm.. men har man sittdelen i ett liggläge så går de han siter juh inte upp :P

2008-04-28 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0