Tänk på andra

Igår så blev jag klar med balkongen och Lina kom på besök. Vi käkade ute på balkongen  och snackade en massa skit=)
Nu håller jag på att tvättar och sen blir det att dammsuga lite här hemma. Idag när jag kom till tvättstugan så hängde det fortfarande kläder ute på tork fast det var min tid, så jag hoppas för ditt eget bästa att dom klädera är borta när jag kommer och ska hänga upp min tvätt. är så trött på folk som inte kan ta bort sin tvätt efter SIN tvätttid är slut eller som inte tar bort tvättmedel som blir kvar i maskinerna.
Nä nu ska jag inte bli på dåligt humör för att dom inte kan tänka på andra. Det är ju Så fint väder ute ju, fast tyvärr inte på min balkong men det kommer väl snart., hoppas, hoppas=)

Nu blir det att gå på krigsstigen till tvättstugan och titta om dom har tagit bort sin tvätt så min får plats=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0