Tvätta

Nu ska jag snart gå iväg till Tvättstugan och tvätta lite. sen blir det nog att torka ut lite i kylskåpet, igår så frostade jag ur frysen så nu är den isfri.
Sen fick jag oxå upp mina nya gardiner som jag sytt upp. det är lite udda färg på dom, eller inte färgen men jag tror inte många skulle vela ha dom här gardinerna i sitt kök, men jag tyckte det blev snyggt. Vem har sagt att man måste ha och vara lika alla andra. Se på mig jag är verkligen inte lik alla andra. heheh.
Det är även en bild på våran nya "stege" som vi har som sängbord. riktigt snyggt blev det=)
Så vad tycker ni om gardinerna??
image58

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: nadja

jätte fina gardiner

2008-04-03 @ 13:44:43
URL: http://rosalady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0