Valbo

Ska snart göra mig iordning, för när Henrik kommer hem blir det av att åka till Valbo. Ska titta lite på kläder som vi kan ha på oss imon, för imon blir det skoj. säger inte vad. Det blir en överraskning till Linnéa och Mackan. det kommer iaf bli mat här hemma och dricka gott sen vet man inte =) Ni andra får veta sen.

Jag har hittat en fin klänning/linne/tunika eller vad det nu var har bara sätt den på tv. men den finns på MQ så jag ska in kika lite närmare på den. sen blir det nog att inhandla nån foundation oxå, det ska ju finnas nån som är som puder och det lät ju enkelt och bra, slipper man klädda med den man har nu.

aja får se vad jag kommer hem med, känner jag mig själv rätt så blir det ingenting eller nått som man inte tänkt sig handla. 


Kommentarer
Postat av: Henrik

Nu blev det ju både kläder och foundation gumman, lyckad valbosväng ;)

2008-04-04 @ 12:48:32
Postat av: Brallan

haha ja fan va vi är bra..21 jävla år, gaaaaaah börjar få 40 årskrisen redan!!! jag vill ju fan ha allt, men vet inte vad jag ska välja att köpa först hahaha

2008-04-06 @ 15:08:33
URL: http://eyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0