14år till salu

Nu har vi änltigen fått internet i nya lägenheten. det kommer att komma bilder på lägenheten bara vi blir klar nån gång=)

Jag har problem med att hitta en bra bok och fortsätta läsa mer än bara baksidan. Jag tittade på nyhetsmorgon tror jag att det var, då var det en tjej (kvinna) med som hade just släppt ut en bok, den handlade om en tjej som blir våldtagen och efter det så börjar hon med att sälja sin kropp som 14åring. ibland kan man ju fundera på vart är denna värld på väg. Hur kan män köpa sex utav en 14åring, det är ju helt jävla sjukt. jag blir så arg och det sjuka är att det kan vara vem som helst. En man som har fru och barn, kanske i samma ålder som den han köper sex utav.
Jag har iaf köpt denna bok och denna kommer jag att läsa ut=) har inte kommit så långt men alla borde verkligen läsa den. Boken heter "14 ÅR TILL SALU" det är en sann svensk historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0