Äntligen fint

Åh kan man bli trött för mindre. varför kan inget gå som man vill. Vi fick ju utemöbler utav henriks syrra. och sen så gjorde vi iordning där ute och ställde dit möblerna. och avd händer, JO dom får inte plats, suck. detta var på lördagskvällen så alla affärer hade ju hunnit stängt. Så vi bestämde oss för att åka in på söndag, Först till ÖB, dom hade ett snyggt ett men då vill jag ha med soffa, iväg till owes, då hade dom ett set där med bord, två fotöljer och en soffa. men det tyckte vi inte rikgit o det så då bar det av till IKEA, där jag ahde sätt ett fint ett med bord och stolar och en bänk och till ett bra pris, men så klart så var dom ju slut.
haha en till sak bara om inte detta vore nog så handlade jag på IKEA lite andra saker i söndags och sätter mig för att köka min pizza slice, så kommer jag på att jag har glömt att visa min personalrabatt, åh =)

Aja vi åkte iaf tillbaka till ÖB och tittade än, en gång på deras utemöbler så vi köpte ett till slut. och det blev jätte bra på altanen, så nu är jag nöjd. Här kommer en bild på utemöblerna som det äntligen blev. 

Jo jag måste även flika in att Winnerbäck var så bra i fredags, det var skit skoj att se han igen.

 
Bild: Overskottsbolaget.se

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var inte meningen att folk skulle tycka synd om mig egentligen =) Ville bara förklara varför jag är jag, och varför jag gör vissa saker. Jag är lycklig med min dotter, jag är lycklig stundtals med min sambo med, men just nu är det massa annat som spelar in. Min pappa tänker jag på jätteofta, men har försökt tänka det till någonting positivt. Jag har med mig något i bagaget som gör mig till en starkare människa. :)

2008-08-18 @ 22:24:24
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0