Ny Nalle

igår var jag in på Telia och sa vad som var fel på min telefon, då sa hon att jag kunde byta mot en n som dom hade i butiken. (alltså mot en likadan)  men jag lära ha med mig kartongen och alla sladdar och sådant. Så det blir dit och byta den på lunchen, hoppas att den andra är bättre nu då, annars blir jag sur=)
Jo för övrigt så sitter jag på Miroi (en dryg kurs som man måste gå för Ams).
Igår så rensade vi lite mera från mossvägen så nu är det så gott som tomt i lägenheten, det är bara dryga förrådet kvar nu. och sen all städning så klart...jippi=)

Vid 12 så kanske LInnéa (min svägerska) skulle titta förbi och titta på lägenheten nu när nästan allt är klart.
Hehhe vi va så sugna igår på att sitta ute och äta på våra nya trädgårdsmöbler så vi satt ute när det inte var så jätte kallt men ändå inte så jätte varmt och åt våran mat, jätte mysigt var det=) hehe vi är konstiga vi.

Nä nu ska jag väl återgå till mitt sökande av jobb som inte finns =(

Sköt om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0