Sjukt med Folk

En liten uppdatering, snart kommer jag att kunna sitta hemma och skriva på bloggen, då kommer det är bli lite oftare.
I helgen så har jag jobbat och i måndags och i går (tisdag). Det var så sjukt mycket folk i tisdags så man blev alldeles snurrig i huvudet. När kl var 5 så kände jag att jag började få ont i huvudet och då var det liksom 3 timmar och en kvart kvar tills man slutade så det var bara att bita ihop och dricka mycket vatten.
Idag blir det iaf att åka till mossvägen och städa ur den, och sen när henrik kommer hem så ska vi åka in till valbo och och gå lite på IKEA, hehe åker till jobbet på ens lediga dag=) sen även gå lite inne i köpis.

Iveckan så ska vi iaf försöka att få upp alla saker ur alla kartonger som står i lägenheten och få lite iordning och kunna pynta och göra fint på riktigt=)

Ha en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0