Winnerbäck

Idag bär det av till Gävle Gasklockorna, för att titta på Lars Winnerbäck. Vi kommer att åka dit till en 15.00, det är insläpp kl 17.00, dom första som kommer, kommer att få ett gult band och få stå längst fram, framför scenen och där blir det inte så trångt heller. Fast Lars kommer inte att komma på förns kl 21.00 eller var det var. men det kommer att vara massa band före och sjunga sen är det restaurang där och saker man kan titta på så man orkar hålla ut till en 9:e.

Gud vad skönt i helgen är jag ledig det ska bli så skönt att få sova ut och äta frukost i lugn och ro och tillsammans med den jag älskar=)kan inte bli mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lurtar mig själv att tro att det sak funka, att det ska bli bra mellan mig och min sambo...

2008-08-15 @ 12:02:15
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0