Hemgjord

Här kommer lite mysiga bilder från utsidan utav min lägenhet. och en bild på min hemgjorda krans, blev riktigt nöjd med den=)

Idag har jag jobbat, typ slagit in massa paket hela dagen. imon blir det inge jobba men på onsdag så är det dax igen.
På fredag ska jag äta luciafrukost på bolaget tror jag det var med alla på Trivsamt. ska blir gott och mysigt=)

Nu är iaf alla klapparna köpta och nästan alla är oxå inslagna, det känns bra att man har allt detta klart, för det är ju bara drygt 2 veckor kvar tills tomten kommer. det känns konstigt att snart är det julafton. det är ju ingen snö ute, vart har den tagit vägen

Nä nu hoppa i sängen, Hejje 



Bild: www.Lothus.se

Kommentarer
Postat av: Sofie

Guu va myyysigt! :D Jättefint! Hur är allt annars? Kram

2008-12-09 @ 18:47:52
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0