Många paket

så äntligen så kan man uppdatera bloggen lite igen, har inte gått tidigare, vet inte vad det var för fel...hmm mysko.

aja idag har dagen bestått utav jobb, mycket trevligt och många julklapps inslagningar blev det. men det är bara roligt. hehe det finns så många trevliga tanter här i stan=) imon blir det oxå jobb men sen på fredag är jag ledig, så då ska jag bara till kursen sen ska jag hem och städa och göra fint innan Henrik kommer hem. Han har nämligen varit borta hela denna vecka och kommer hem på fredag. Han är borta med jobbet.
men det har gått förvånads bra att sova hemma själv och så, så det är ju skönt.
Åkte till ICA efter jobbet och köpte mig en frys pizza och en paradis ask, så nu ska jag gotta till oskyldigt dömd ikväll=) 

Hejje!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0