Chokladbrun

här kommer lite bilder på mitt hår, ny färgat. Jag knäppte och knäppte men det var ingen bild som blev bra, den här med någolunda bra iaf, men inte bra, man ser inte färgen så bra. håret ser ljusare ut än vad det är, tror jag =)
det var inte så bra lyse i på toan. men jag tycker det känns iaf bättre med en och samma färg än utväxt en dess liksom. Måste bara tilägga en sak att jag är sjukt nöjd med mitt nya korta hår, speciellt när det är plattat. det känns så lätt, nästan gång det är dax att klippa mig så kommer det nog att bli lite kortare=)

Sen kommer även en bild på mitt lilla ihop plock, kaktusar från IKEA och den vita långa saken är en sån som man kan ha värmeljus i, den pryder fint på vardagsrums bordet.

image44
Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ser jättebra ut ju! :D
Vart du nöjd då? Kaktusar är så fint också. Och hållbara. Borde skaffa mig en massa kaktusar.

2008-02-22 @ 03:28:36
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0