Lite Smått & Gott

Tänkte visa lite bilder från min lägenhet, mina nya underlägg på köksbordet, blev riktigt nökd med dom. nu blir det fint varje gång man ska äta när man har fina underlägg=) sen så provade jag att sätta bruna panelgardiner bakom mina vita franspanel gardiner, det var så uppet förut men nu blev det bättre och mysigare, det är ju inte helt fel. hehe bara att taklampan blev oxå med i bild, ser ut som månen lyser utanför.

Sitter här och väntar tills Du är vad du äter ska börja, sen blir det Efterlyst, kan inte bli bättre. Älsklingen är inte hemma han är och spelar innebandy, med jobbet. han har lånat min super klubba=) hehe jag skulle oxå vilja spela igen det är så skoj, fast jag vill inte spela med nått lek vill bara spela på skoj liksomimage39
Bild: Privat


Kommentarer
Postat av: jessica

fint! :)

2008-02-07 @ 18:56:28
URL: http://jessiicamarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0