Nyklippt

Jag blev jätte nöjd igår när frissan var klar med mitt hår, jag blev så himla nöjd. Jag trodde att det skulle bli bra eller jag hoppades på att det skulle bli det, men jag trodde aldrig att jag skulle bli så här nöjd=)
Det känns lite ovant ännu, man kan inte sätta upp håret lite lätt mera. och sen att kamma det, tar typ några sekunder bara=)

Jag har ju kryssat i en ruta förut att jag vela prenumera på tidningen Cosmopolitan, och så kom den igår, men måsste erkänna att jag kryssad i bara för att man ska få en locktång med, hehe, och jag hoppas att man hinner få den innan jag ska på bröllop, tänkte kolla hur det går att använda den nu i mitt betydligt korta hår. Hoppas Hoppas den kommer snart.

image41

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0