Äntligen

Är alla julsaker och granen borta, man vill ha fram den fort men sen vill man ha bort den lika snabbt. Den är mysig i början, sen hjälper ju inte värdet till heller så man får nån julkänsla. Så nu har det kommit upp nya gardiner i köket och köpt nya till hallen. är så otroligt nöjd nu över hur det ser ut här hemma.

Vi har över möblerat om lite, har flyttat ut datorn till vardagsrummet, det blev faktiskt bra. Den smälter in på något sätt med allt annat.

Just nu håller älskling på att laga mat, jag får inte gå ut i köket han ska överraska mig. Det ända jag vet är att det blir varmrätt och efterrätt, mums =) Älskar dig så gubben min=)                                               


I hallen, inte så bra bild men men. ska även dit med nån lite ängel sen oxå. måste bara hitta nån bra=)
.  

I köket, gjorde om där när jag fick bort diskstället. 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0