Födelsebak

Nu är det inte långt kvar till på lördag, då jag fyller år=)
håller på att bakar för fullt, bakade både igår och idag. sen blir det att göra tårta på lördag innan alla kommer.

Jag har bakat 

* Chokladbollar
* Kanelbullar
* Dammsugare
* Vaniljhorn
* Havrekakor med nötter
* Brownies med skumgodis och choklad
* Hallonsnittar

Men det tråkiga är att det blir aldrig lika många som det står att det ska bli, det går inte att föjla recept, för ska det bli lika många så måste man göra jätte små kakor, typ en tugga så är den slut, lite längre vill man ju njuta =)

Snart kommer henrik hem han har vart i valbo med sin syrra och köpt present åt mig, han kommer även hem med pizza, så gött. det är jag värd efter att ha stått i köket och bakat ända sedan jag kommit hem. 

Kommentarer
Postat av: thyran

Gratiiis daaa :)

2008-01-19 @ 17:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0