Framtida sovrum

Som ni kanske ser så gillar jag rosa, hehe jag och älsklingen har sagt att den dagen vi flyttar till hus så ska jag få ett rosa rum, för han är inte så på att göra om lägenheten nu till bara rosa. Men här kommer iaf lite smakprov hur mitt sovrum skulle se ut om jag fick välja, det är synd att den här spegelbyrån inte är rosa, men det får duga med svart för jag vill ha en sådan, den är så snygg. och sen denna fina, coola lampa. Den diggar jag=)

Vad tycker ni om rosa inredning??


image35

Bilder: IKEA.se

Kommentarer
Postat av: E L L E

Nu så har jag frågestund på min blogg, välkommen att fråga på!

2008-01-30 @ 19:27:59
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0