Kurs

just nu sitter jag på min kurs och har inte mycket att göra, kikar runt på olika sidor om det finns några jobb, alltså har allmänt tråkigt. hoppas vi ska gå och äta snart, är hungrig=)
Det blir hemgjord pizza i matlåda idag, så gott=)
Idag blir det att åka på kalas. Ella fyller 4år, lilla prinsessan.

Åh det känns som att jag vill göra om så mycket hemma, vil köpa nytt och fixa om. ihelgen blir det att plocka bort alla julsaker så då kommer det iaf att bli lite annorlunda, jag fick ju göra om lite i köket iaf när diskstället försvann och sånt, det är ju skönt. tänk om man var miljonär, då skulle jag köpa ett skit snyggt hus och göra om det skit snyggt invändigt, va roligt det skulle vara, få köpa vad man vill oavsett vad det kostar..hha ja man kan väl få drömma iaf. Sen skulle jag vilja göra om denna sida oxå. den är inte så rolig. vill ha en mer personlig. får fråga henrik om han kan hjälpa mig. han är en kung på datorer..hehe

Nä nu åter gå till jobbsökandet som jag är här för att göra.

HejDå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0