Symaskin

Jaha så var man 21 år då, känns skönt, jag har fått många fina paket, av älsklingen fick jag ett par örhängen sen filmen eller showen Ladies night, sen var han även delaktig i symaskinen. Så nu blir det att sy saker här hemma. ska bli så skoj=) jag fick den symaskin som jag har tittat på, den är cool=)
Tänkte jag skulle försöka mig på att sy lite kläder, fast måste träna lite innan dess, sen bara nå enkla saker=)
får se hur detta slutar=) fast jag måste hitta lite mönster och sånt så man har lite att gå på.

Sen måste vi ta tag i att lämna in våran bil, ska byta den till en kombi, måste ju tänka på framtiden=)


Kommentarer
Postat av: Josiee

visst är det roligt med symaskin:) man ska bara ha tid!:D

2008-01-24 @ 18:27:29
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Tina

Svar till Josiee: jo det är jätte skoj, men saken är det att jag är llite nybörjare på det, sist jag sydde var på högstadiet, måste bara komma igång lite, vet inte rikitgt hur jag ska börja. skulle behöva nå slags mönster.

2008-01-24 @ 19:58:52
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0