2 dagar

I måndags och i går så jobbade jag på IKEA, hoppas det blir mera så det inte bara blir varannan helg som det var tänkt från början. Det är skoj nu för nu har man kommit in i det och vet hur man ska göra allt osv, för er som inte vet eller om jag inte skrivit det tidigare vet inte riktigt=) men så jobbar jag som kassapersonal på IKEA och trivs jätte bra=)

Idag blir det att åka till Falun med mamma pappa och tim. vi ska äta på en kinesisk restaurang och titta i affärer så klart. Pappa har även fyllt år så han ska få ett paket utav mig och henrik idag.

och för er alla som bryr er så har jag fått skit ont i en tand jag tror att det är samma tand som dom lagade i början av året. det ilar som FAN när jag dricker och äter måste gå till tandläkaren och fråga vad det är för fel, får hoppas att det är samma tand som dom fixade för då är det nått som dom har gjort fel och då blir det ju gartis får jag hoppas. annars kostar det ju skjortan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0