Feber =(

Det blev inge jobba idag ringde och sjukanmälde mig igår, jag hade 37,8 grader, känner mig lite piggare idag men inte fullt frisk, så får se om jag ska jobba imon eller om jag ska ringa och säga att jag blir hemma en dag till. det är ju synd att det är på helgen och missa så mycket pengar, men det är inte så skoj att stå i kassan heller och snoret och tårarna rinner. sen har jag börjat hosta oxå, kliar i halsen. Hoppas att det går över snart.

Idag händer det inte så mycket men det kanske blir att grilla iaf, fläskfilé och göra våran goda fetaostsås. *mumma* =)
Nä nu ska jag titta vidare och fundera ut nått motiv som jag vill ha, tror jag vet hur den ska se ut, jag vill nämligen göra en tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0