Fina Skålar

Det är så typiskt. jag har kollat in denna fina skål på Mique men varit för snål för att köpa den fast den bara kostar 99kr. men så hittade jag den på en annan affär för halva priset så jag köpte den, men så gick den sönder igår, så jävla typiskt sp nu blir det att åka in till Gävle och köpa en ny. fast min skål var röd tror inte dom har sådanna där men då väl bli en annan färg då. det finns även en till skål som jag skulle vela ha, vet inte om jag ska köpa den istället eller om jag ska vänta med att köpa den sen eller köpa båda, vi får se=)

men så här såg iaf skålen ut som gick sönder och den andra bilden är den andra skålen som jag vill ha. Det står "mitt" på den ena halvan och "ditt" på den andra halvan.

   

Jo får inte glömma detta. jag köpte ett jätte fint hjärtfat igår som man ska ha ljus på och sådant. sen ett hjärta som jag ska lägga i. det kommer li så fint så. men bild på det får ni se när jag har fixat till det och köpt klart allt som jag ska ha till den. jag kommer nog att göra iordning den till den nya lägenheten. Det kommer bli så mysigt när den blir klar och så fin att titta på=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0