Klippt

ja just ja jag glömde ju säga att jag klippte mig igår oxå i gävle. jag klippte mig lika frisyr som jag klippte mig förut när jag klippte mig kort, fast lite kortare denna gång, men det blev inte lika kort i bak som jag vela ha det för jag har en virvel i bak som kommer fram om jag har för kort. aja jag blev iaf jätte nöjd.

Sen måste jag oxå säga att jag hade det jätte mysigt med dig igår älskling. det var toppen väder och vi gick runt i gävle för att fördriva tiden tills bion skulle börja 21.20. Tack för att du finns älsklingen du lyser upp min dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in en bild på nya frisyren

2008-07-04 @ 13:37:58
Postat av: Johanna

Jajamensan jag ska lägga ut lite bilder ;).. tihi..

2008-07-04 @ 14:22:47
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Thyran

Ja sa väl nått i stil med att jag bara vart i affären 3 min max och att de in tehunnit blivit vamr och han har vatten :)

2008-07-04 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0