Så snyggt

Nu har vi tittat ut tapeter och villka färger vi ska måla väggarna med, åh det kommer att bli så fint. vi kommer att ha skit coola tapeter i sovrummet, dom är randiga, fast vi ska vända på dom, jag ska försöka hitta en bild så ni förstår. sen till det blir det bruna målade väggar=)

Det kommer att komma före och efter bilder på lägenheten sen när vi väl sätter igång V.32 efter att vi har kommit hem från Kalmar.
Sen har har även handlat stenar och en jätte fin platsblomma en näckros som jag ska ha till mitt hjärtfat som jag ska fixa och göra i ordning sen när vi har tapetserar klart i nya lägenheten, så den får pryda fint på soffbordet..

Här kommer tapeterna som vi ska ha i sovrummet.

Bild: Fargton.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0