Spärrat

Alltså ibland kan man få nå fel för mindre, försöker komma in på Tradera men har glömt bort mitt lösenord, så jag kryssade i att dom ska skicka mig till lösenord, Ja va skickar dom då, jo mitt användarnamn som jag redan vet men inget löseord. jaha så jag provade olika lösenord som jag kunde tänka mig att jag har. men då kommer det upp "du har provat för många gånger och ditt konto är nu spärrat försök att prova om någon timme igen" men liksom hallå nån timme??
 
Om inte det vore nog så sitter man här och snoret bara rinner, det är så drygt att vara förkyld.
Men snart kommer iaf älsklingen hem, han skulle sluta tidigare idag. Sen går han på semester=)
Det blir att åka till Järbo idag oxå, Robin fyller år, GRATTIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0