Tvätta fönster

Jag håller på att tvätta fönstrerna så det blir en sak mindre innan vi ska flytta. hoppas bara dom inte blir skitiga innan vi flyttar. men som vanligt när man ska göra nått själv och känna sig duktig så blir det bara fel. rönstrerna är ju mer randig än klara och fina. suck slog nummret till mamma. "Mamma - hjälp mig!!" men som jag trodde så är det nog fel på skrapan som jag har, att den är för mjuk. så då får det bli att gå till Ica åt kika om dom har någon bra skrapa och fortsätta sedan.
Men först blir det att laga pannkakor till älsklingen kommer hem, sen ska vi ta och strosa lite i det fina vädret tänkte ta en sväng till Rusta och Dollar som var sjukt länge sen man var in i, och självklart får vi inte glömma en ny skrapa.
Måste börja sköta fönstertvättningen i nästa lägenhet, jag ser att dom är skitiga men tänker inte på att jag kan tvätta dom. hur dum får man vara, oj oj jobbigt att bli vuxen=)

Hur ofta tvättar ni era fönster??


Kommentarer
Postat av: jessica

Använd tidningspapper, det gör så att de vita strecken försvinner :)

2008-07-09 @ 09:01:24
URL: http://jessicanorling.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skrynkla ihop tidningspapper och använd som "trasa" :) Det tar bort alla streck och fönstrena blir skinande rena :) Jag brukar bara använda fönsterputs och tidningspapper, använder aldrig någon skrapa faktiskt och det funkar superbra =)

2008-07-09 @ 13:54:52
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0