Urgullig

Idag så var jag och henrik ute på en utflykt, vi var till Ävlkarleby, låter kanske inte jätte skoj men dom har rätt mycket att se på, vi var först till rullsand, det är ett jätte fint bad ställe, går inte att jämföra med badställerna här runt om kring. sen så gick vi en natur sväng som hette billudden på 3km, jätte mysigt, sen åkte vi till Laxön. där jag hittade en affär som jag tycker om, heminredning, där hittade jag denna ur gulliga ljuslykta, jag tycker att kronor är så fina, det finns ju sådanna på väskor oxå ju.Så här kommer en bild på denna urfina lykta, det kommer även en bild på påsen som jag fick den i, den var så söt. den påminner om en prinsesstårta.

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0