Jubileumsfest

våran kära dator har pajjat dom kom och hämtade den i onsdags och det skulle ta 10 arbetsdagar att laga den. så nu sitter jag vid henriks arbetsdator som han har tagit hem.
Idag är det Jubileumsfest på sandvik, så det kommer anställda från hela sverige som jobbar på sanvik då hit till dennna fest. Dom har fixat ihop lag inom sandvik med minst 2 tjejer på planen. så först blir det fotboll sen blir det Buffé=)
och uppträdanden, det kommer att hålla på ända till kl 00.00. Om inte det vore nog så kommer det att finnas en storbilds tv så man kan få se matchen mellan Sverige och Spanien ikväll..gött=)

Nä snart kommer Linnéa hit, då blir det att åka ner till stan och titta på skor åt henne som hon kan ha ikväll. sen hem hit och vänta på magnus för att äta grekisk pastasallad=)

Jo just ja en till rolig sak, IKEA ringde mig här i veckan och erbjöd mig jobb, fast bara varann helg och eventuellt i veckorna om nån blir sjuk osv. Men ändå det är ju en stor chans att komma in och få visa upp sig iaf, Så på måndag och tisdag är det introduktion, allstå jag ska stå i kassan=) Så det ska bli skit skoj! 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja precis, bara tanken på hur det hade kunnat gått ger mig rysningar! Vi har inte använt vagnen igen, vi kommer nog slänga den på tippen. Vill inte sälja den heller, vem säger att det inte händer igen? Och den gången kanske det går värre, det vill jag inte ha på mitt samvete!

2008-06-14 @ 11:13:24
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0