Ockelbo marknad

idag blir det ockelbo marknad med henrik och lina, och jag ska köra dit. ja jag har inte nå körkort ännu så henrik får sitta med bredvid. men jag håller på eller jag betalde in igår och tänkte börja teorin idag men dom stänger kl 11.00 och min kurs slutar kl 12.00. så typiskt jag som vela gå dit idag.
Hoppas allt går vägen så hoppas jag att ha ett körkort innan vintern=)

Hoppas dom har nått skoj på marknaden men det blir väl bara det gamla som är varje år, men men mysigt ändå=)

Det blir väl att hälsa på svärmor oxå kanske om hon jobbar fortfarande när vi kommer dit.

Kommentarer
Postat av: Evelina

det lät ju ganska nice, får man följa med eller

2008-06-27 @ 11:00:49
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Postat av: biljana

Vilken fin blogg du har :)

Ha en trevlig kväll

2008-06-28 @ 20:45:41
URL: http://talktomyhand.blogg.se/
Postat av: Andreas

Se till att ta ett körkort =).

handlade av dig igår på Ikea :P... tror inte du kännde igen mig,..

2008-06-29 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0