V.28

Ringde idag eller nyss till IKEA och prata med dom om jag ska jobba helgen V.28, för det var inte tänkt så från början eller det var nått missförstånd eller var det var. men jag skulle vara beredd på att jobba då iaf om annat så skulle hon höra av sig.
Så alla nära och kära kom in till IKEA helgen V.28 =)
Idag ska jag gå till körskolan och läsa teori för första gången. sen ska jag nog beställa en körlektion oxå och sen hoppas jag på att få mitt efter längtade körkort innan vintern.
Sen efter det när henrik har kommit hem så drar det av till affären för att stor handla lite.
Det blir även att ringa till våran nya hyresvärd och höra när vi kan börja och tapetsera och sådan, ska bli så skoj att få välja tapeter helt själv och i vilka kataloger man vill det är man ju inte van med från Sandvikenhus.
det kommer bli så fint hemma hos oss. sen efter vi har tapetserat så blir det att åka till IKEA och inhandla nått nytt. Man blir så avis när man står i kassan och ser vad fina saker alla handlar, jag vill oxå ha=)

Kommentarer
Postat av: carro

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://carrof.blogg.se/2008/june/vill-du-tjana-pengar.html

2008-06-30 @ 09:18:18
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: Jo det kommer nog komma fler bilder snart =) Håll utkik i bloggen så ska du se att det dyker upp! Ha det gott!

2008-06-30 @ 17:53:07
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0