Bio

Ikväll blir det bio "Angel" hoppas att det är bra nu då. Eller jag hoppas att det blev bokat 2 biljetter nu, tänkte nämligen gå på bion här i sandviken och man kan ringa in och boka och prata med en inspelad röst och det är alltid lika krångligt. aja vi får se hur det blir när vi kommer dit.

Igår fick jag även min efter längtade bok "kärleksförklaring" den var inte som jag hade tänkt mig. men med lite ändringar så blir den som våran egen lilla kärleksbok till varandra=)

Haha måste bara säga en sak, vi var in till valbo igår och jag har sätt ett par snygga gardiner inne på Coop men har inte gjort mig råd att köpa dom vet inte ens vart jag ska ha dom. men så såg jag dom igår och dom hade sänkt dom till 29kr. då kunde jag bara inte låta bli.

Nä nu ska jag ta och äta lite frukost sen blir det nog att stryka gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0