Gävle

Idag ska jag och älsklingen åka in till gävle köpa lite saker och sen bara titta runt lite. och sen blir det även att äta någonstans i Gävle. Så mysigt att äta ute med Henrik=) han var sugen på att äta på Max, men jag tycker inte om att äta hamburgare ute, dom är så sliskiga. men men vi ska nog komma på ett ställe som båda vill äta ifrån. eller så får jag offra mig och äta på Max, vad gör man inte för sin käraste=)
Imon blir det att åka till Järbo på kalas, då fyller Linnéa år. Hurra Hurra Hurra Grattis!! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

som sagt nej inte allt bara vardagsrum och hall.. hela sovrummet å kök och kontor följer med som vanligt.. :P.. men planerar att köpa mer nytt sen :D

2008-03-14 @ 14:47:32
URL: http://jojjo85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0