Tvättar

jag hade så mycket tvätt så jag lära gå två ggr till tvättstugan orkade inte ta allt, men nu så, nu är allt tvättat och allt hänger på torkning, hoppas bara allt blir torrt är så drygt och behöva hänga upp det här i lägenheten  finns inte så mycket plats. Jag har även fyllt diskmaskinen med disk så den är oxå igång nu.

Lite senare idag blir det att åka ner på stan och lämna tillbaka lån glasögonen, henrik har nu bestämt sig för ett par, min älskling ska bli en glasögon orm, hehe nädå han är så fin i sina nya glasögon.

Sen måste jag komma ihåg att beställa denna underbara mysiga bok "Kärleksförklaring". vill ha den, måste ha den. det skulle vara så roligt att äga den, att kunna skriva i och sen läsa om några år. Gå in på barnlycka.se för att läsa mer om denna bok och beställ den du oxå.
image53
Bild: barnlycka.se

Kommentarer
Postat av: Marit

fin!
Ha en bra dag !!

2008-03-19 @ 15:51:53
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0