Andra dagen

på mitt jobb, eller ja, jag har fått vikariat på skolan i Järbo. Jag är nu mera sy och hemkunskapslärare=)
Det blir iaf denna veckan sen kanske nästa vecka oxå. Som längst blir det ju kanske till skolavslutningen.

Jag har mest 5:or och 6:or men kommer även att ha 3:or och 4:or. Jag tycker att det är skit skoj att få jobba med barnen dom är så gulliga så=)
Så imon på morgonen så blir det att ha hemkunskap för första gången. det blir att laga rulltårta och på fredag så blir det Pizza.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jepp. Nya killen. Från Gbg :) Lååångt bort :( Kul att du får jobba lite.. Måste va skoj. Speciellt som hemkunskapslärare å sylärare. Du kan ju du :P Kram

2008-05-20 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0