Full fart mot helgen

Suck jag sov inge bra i natt jag vred och vände mig hela tiden och det var så varmt, då kan jag absolut inte sova. Så från kl 04.00 har jag vart vaken. Jag gick ut till soffan och la mig för att kolla på tv så jag inte störde henrik. Jag tror jag somnade en stund på soffan för jag vakna iaf med ett ryck att mobilen ringde sen ringde hemtelefonen  strax efter.

Hehe kände mig som en liten mamma imorse, eftersom att jag ändå var uppe när henrik skulle iväg så bredde jag mackor åt honom och la ner matlådan i en kasse så han hade allt packat och klart när han skulle åka=)

Nä jag tror faktiskt att jag ska ta och gå ut lite det är så varmt här inne. har balkongen uppe men ändå svettas jag.
Jag håller säkert på att bli sjuk =(
Fast lite glädje finns det ju iaf och det är att vi ska äta Tacos ikväll. Vi ska nämligen åka till Maxi i Gävle och köpa riven ost som vi glömde och köpa igår. Hehe lite långt för bara en ost men vi ska kika mera där inne sen ska vi över till blomsterlandet eller var det heter som ligger mittemot och köpa blommor till balkongen.

Ha en toppen helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: thyran

Joo men ja har börjat kollat på hela serien från början ;P

2008-05-16 @ 12:23:50
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Sofie

Karlbesök ;) Vi tar det på msn nån gång ;) Kram och ha en bra helg!!

2008-05-16 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0