Rosor

Dom hära fina rosorna kom Henrik hem med igår, han är ju bara för go. Som sagt så firade vi 2år igår. Det var så mysigt så =) Jag skulle även köpa ett bonsaiträd åt honom, kanske inte låter som någon romatisk blomma men han vill verkligen ha ett sådant träd och sen är ju inte han lika förtjust i rosor och buketter, visst skulle ha bli glad för det oxå men inte lika kanske. Ja iaf så letade jag i alla blomsteraffärer i hela sandviken men ingen hade nån =(

Idag blir det att städa lägenheten och tvätta upp tvätten i tvättkorgen, så att allt är fräscht och fint till i helgen då man bara ska ta det lugnt och njuta av att man har städad lägenhet=)

Bild:Privat

Kommentarer
Postat av: Henrik

Fina blommor va gumman? :) Längtar efter dig. puss

2008-05-15 @ 12:14:16
URL: http://www.lothus.se
Postat av: Linda

Jag såg Bonsaiträd förut på IKEA i Valbo, av alla ställen. Var det 2 veckor sedan kanske, tänkte inte på det idag då jag var där.. Men testa där vettja. :)

2008-05-15 @ 14:05:13
Postat av: thyran

Meeen nyyyfikkeeeen ;P Ja fick veta att ja fick beviljad a kassa, högst ersättningen de var de bara :P

2008-05-15 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0