Suck

åh vad irriterad jag blir, har ringt hälsocentralen 3ggr denna vecka. för jag har blött näsblod nu i över 2 veckor och det är inte så roligt när det bara kommer när man är bland folk liksom. Nämen så pratade jag med dom så fick jag nå AD Vitaminer som jag skulle köpa på apoteker och nå blodstopp vadd och jag skulle åretkomma om det inte gick över. Och så klart så funkade det ju inte, så jag ringde igen. Då säger hon att jag ska ringa samtidigt som när jag blöder så skulle dom fixa en tid. Så jag blödde idag och ringde, då sa dom att dom har ingen tid förns i juni. men liksom vadå då har jag ju redan blött ner hela mossvägen. men att på tisdag så kunde en doktor ringa till mig och prata med mig vad det är för fel på mig varför jag blöder så länge. Så på tisdag vi man veta vad man har för fel =)

Aja annars en bra dag har bakat pizza med 5:orna, rörigt men det gick och dom tyckte att pizzan blev god=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0