2år idag

Tänk att det har gått 2år sedan du kom in i mitt liv och gjorde mig till världens lyckligatse.
Att år 2006 var ett toppen år kan ingen ta ifrån mig, Vi blev tsm den 14 Maj 2006, Vi flyttade ihop den 1 Oktober 2006
och Vi förlovade oss den 24 December 2006. Jo visst gick allt kanske lite väl fort men det är inget jag ångrar eller kommer att ångra. Allt känns så på rikitgt vi planerar våran framtid tillsammans, att skaffa hus, barn och kanske till och  med gifta oss, vem vet=)

Jag älskar när du ler mot mig.
Jag älskar när du ser på mig så där som bara du kan.
Jag älskar när du rör vid mig.
Jag älskar när du tilltalar mitt namn.
Jag älskar när du håller min hand så alla kan se.
Jag älskar när du tar hand om mig som bara du kan.
Jag älskar när du vill ha mig.


Jag älskar dig så otroligt mycket Henrik!!


Här kommer våran första bild tillsammans sommaren 2006



Kommentarer
Postat av: MallanBrallan

grattis i efterskott gumman! tänk att de var två år sedan, känns som igår för fan haha..puss och kram

2008-06-02 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0