Vågigt

Åh man kan ju få nå fel, när jag hade långt så vela jag ha lite små vågigt hår det tycker jag är jätte fint. men så klippte jag av mig håret för att jag blev trött på det långahåret. så nu när jag har kort hår så blir håret vågigt, fast inte vågigt som jag vill ha det, det ligger inte som man vill det är liksom ingen stil över det hela, altså inget fint. så man får platta och platta för att det ska överhuvudtaget gå och gå ut.
Nu har håret växt lite och jag vill klippa mig lite kortare denna gång. men vet inte om jag vågar för att då blir håret ännu mer vågigt (inge fint vågigt) om inte det vore nog så har jag märkt att när jag klippte kort så kom det en virvell fram i bak på högersida så jag vet inte om jag kan ha kortare för då kommer den ju fram och den går liksom åt sidan, ja ni hör ju bara elände.
Kan nån hjälpa mig. är det nån som vet nått man kan göra så man får rakt hår och att det stannar där iaf några veckor??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fick vi också, dränkta blommor. Vet inte hur man ska göra för att det ska bli bra :/

2008-05-12 @ 14:53:01
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en jättebra dag :)

2008-05-12 @ 16:14:03
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Thyran

Du kan ju göra en rakpermanent kanske ?



Jag har inte börjat med håret. Jag ska ner till sthlm den 27, har en kompis som går frisörskola där som ska hjälpa mig och göra en avfärgning till att börja med och sen lägga i lite ljusare färg. Få se hur de blir, sen hjälper ju solen till rätt bra nu också :) Men nu går ja med 2 cm utväxt och vill bara att de ska bli den 27 så ja får göra nått nytt med håret :P Är du sugen på att göra ditt ljusare eller ?

2008-05-12 @ 16:27:15
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Jo, de sliter nog lika mycket som en blondering skulle jag tro. Men plattången sliter ju å andra sidan också.

Nedå, tror inte de blir orange om de gör håret på frisörskolan.brukar mest bli när man fixar med de hemma so man ser ut som håret har brunnit :D

Idag vet jag inte riktikgt,har vart ute och gått en morgonpromenad och städa lite här, själv då?

2008-05-13 @ 10:22:41
URL: http://thyran.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0