ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har jag fått mitt efterlängtade KÖRKORT!! nu är allt pluggandes över och det är så skönt. Fast jag har fortfarande inte smält det. Igår den 17/11 så gjorde jag uppskrivningen, klarade det på första försöket.
Sen idag den 18/11 kl 13.15 så körde jag upp. klarade även det på första försöket. Nu är man rätt så stolt över sig själv.
Så nu får jag köra helt själv på vägarna, kommer nog att ta någon dag innan jag vågar åka helt själv i bilen, kommer kännas skit skumt.
så någon gång nästa vecka så kommer jag att få hem mitt riktiga körkort=)

Här kommer bilen som man önskar sig utav tomten=)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

STORT GRATTIS TINA:)

Du har varit jätteduktig och du ska vara stolt över dig själv.



Kram Linnéa, Magnus, Robin och Maja

2008-11-20 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0