Förkyld

jahopp så har man blivit förkyld, vet inte vad det är med mig. Bara under detta år så har jag varit förkyld hela tiden känns det som. och det hinner knappt gå över förns nästa förkylning kommer. För tex när jag gick på gymnasiet så var jag typ hemma 2ggr på 3år (sjuk allstå) borde man ha fått nått stipendium för tycker ja=)

Trots min förkylning så springer jag mellan tvättstugan och körkortsboken, hehe det märks på andningen att jag är förkyld. För jag tycker att det är lättare att förstå en text om jag får läsa den högt. och förkylningen gör så att jag måste hämta hämta andan lite då och då, blir anfådd av att läsa då är det illa=)

Nä nu kallar tvätten på att bli upp hängd och torr, hoppas bara att allt hinner bli tort så man slipper hänga det i hela lägenheten. Ser så trist ut.

Ha en bra dag!!
Tina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0